LG STYLO 4 GIVEAWAY!

LG STYLO 4 GIVEAWAY!

To enter the LG Stylo 4 Giveaway you must do one or more of the following: Donate at least $5 or more to the crisis going on in Yemen Share the Video to friends and family Spread the word by using your platform to voice out the importance ...

To enter the LG Stylo 4 Giveaway you must do one or more of the following:

  • Donate at least $5 or more to the crisis going on in Yemen
  • Share the Video to friends and family
  • Spread the word by using your platform to voice out the importance of recognizing this crisis

For the past couple years after seeing the war in Yemen deteriorate creating a humanitarian crises never seen before. It has been my goal to create a project that helps those in dire need of medical attention in Yemen, there has been a cholera outbreak that has taken the lives of thousands of people. In a nation where they were already dealing with deadly diseases, this just made things much worse.

After researching numerous ways to help, I realized that just giving aid is not enough, as the saying goes.. “give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime“ We all know that poverty and health are inextricably linked, so by giving access to healthcare in developing countries, we will see a growth.

With the help of Pure Hands, a nonprofit organization based here in the U.S., my goal is to open a nonprofit pharmacy in the heart of low medicine stricken areas. Any profits made will be used to pay for medicine that families can’t afford. Over the years it can grow to become a full clinic helping those that don’t have the means to get medical help. Facebook is not taking any fees from the money I collect during my birthday so I’m reaching out for you to help me fulfill this project by donating any amount that will help us reach this goal.

Even if it’s a small donation of $5 or just sharing it with other people, these little things can go a long way.

إلى جميع أصدقائي وعائلتي في الفيسبوك ، على مدى الأعوام الماضية تعيش اليمن حربًا خلقت أزمة إنسانية لم تشهدها من قبل. لقد كان هدفي هو إنشاء مشروع يساعد أولئك الذين هم في حاجة ماسة للعناية الطبية في اليمن. وقد تفشى وباء الكوليرا الذي أخذ أرواح الآلاف من الناس، وعادت أمراض فتاكة اختفت منذ عقود عن دول العالم، وصار الوضع الصحي في اليمن أسوأ 10 مرات.

و كلنا يعلم أن الفقر والصحة مرتبطان ارتباطًا وثيقًا، حيث أن قلة ذات اليد تجعل المريض عاجزًا عن دفع تكاليف العلاج، ما قد يعرضه لخطر الأمراض المزمنة والمقعدة أو حتى الوفاة، الأمر الذي دفعني للتفكير بمشروع عيادة صحية وقفية بمساعدة منظمة Pure Hands وهي منظمة غير ربحية مقرها هنا في الولايات المتحدة، والهدف أن ننجز صيدلية نموذجية تذهب عائداتها لصالح الخدمات الصحية للعائلات اليمنية الأشد حاجة وتضررًا وفقرًا، وبمرور الوقت، يمكن أن تنمو هذه الصيدلية وتصبح عيادة كاملة لمساعدة أولئك الذين ليس لديهم طريقة للحصول على مساعدة طبية.

.لا يأخذ فيسبوك أي رسوم من الأموال التي أقوم بجمعها خلال عيد ميلادي, لذلك فأنا أتواصل معك لمساعدتي في تحقيق هذا المشروع من خلال التبرع بأي مبلغ يساعدنا في تحقيق هدفنا. حتى لو كان شيئًا صغيرًا مثل الدولار أو مجرد نشرهذا المنشور و مشاركته مع أشخاص آخرين فإن هذه الأشياء الصغيرة يمكن أن تقطع شوطًا طويلًا وتصنع فارقًا مهمًا وتساهم في مساعدة المحتاجين.
تكلف الصيدلية مبلغ ١٥٠ ألف دولار أمريكي، يتوفر نصفه حاليًا، ونحتاج لمساعدتكم من أجل توفير قيمة المشروع.

لا يشعر بقيمة الصحة إلا المرضى، فل يعمل الأصحاء للتخفييف من معاناة المرضى؟!

ثقتي وأملي بكم

 

 

Editor's choice